خرید عمده لباس کار - فروش عمده لباس کار

مشتریان سازمانی جایگاه ویژه ای را در سازمان فروش یونکس دارند لذا تجهیزات ایمنی یونکس برای خرید عمده لباس کار برای کارخانجات و سازمان ها  خط جداگانه ای درنظر گرفته و برنامه ی ویژه ای جهت پیگیری این سفارش‌ها دارد. یونکس جهت فروش عمده لباس کار، شرایطی برای کارشناسان فروش خود به صورت  offline ایجاد نموده تا با پاسخگوئی به نیازهای بازار و کارخانجات در خرید لباس کار، خود را جزء شایسته‌ترین ها در کشور قرار دهیم.

روال خرید عمده لباس کار

یونکس مشتری محورترین شرکت درزمینه تجهیزات ایمنی در ایران می باشد که با فروش عمده لباس کار شرایطی سهل برای مشتریان خود بوجود آورده که پس از ارسال نمونه لباس کار و تاییدیه سازمان و نسبت به تعداد سفارش داده شده، زمان تحویل سفارش تعیین و به مشتریان عزیز اطلاع داده می شود. همچنین این امکان وجود دارد که مشتریان خرید عمده لباس کار نمونه لباس کار درخواستی خود را برای دوخت ارسال کرده تا ظرف 24 ساعت زمان دوخت و قیمت ان اعلام گردد.

امکان چاپ یا گلدوزی لوگو یا طرح درخواستی مشتریان گرامی نیز وجود داشته و در زمان تقریبی حدودا دو روز پس از طراحی و ساختن کلیشه این امر میسر می گردد.

یونکس در راستای پاسخگویی به نیازهای بازار و تامین نیاز سازمان ها با ایجاد دپارتمان فروش سازمانی، در زمان مشخص نیاز‌های سازمان را بررسی و نیاز سنجی کرده و شرایط ویژه و تسهیلات خاص برای این گروه از مشتریان خود قائل می شود.‌

 قیمت مناسب، دسترسی آسان و ارسال به موقع امکاناتی است که فروشگاه اینترنتی یونکس در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان سازمانی خود فراهم نموده است.

 

برخی از مشتریان ما

برای ثبت درخواست، لطفا فرم زیر را تکمیل تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.