شرایط ارسال کالا

هزینه ی ارسال اعلام شده برای سفارش در محدوده ی وزنی 1 الی 5 کیلوگرم می باشد.

زمان ارسال برای هر روش به صورت زیر می باشد:

 

1- پست پیشتاز : 24 ساعت الی 72 ساعت کاری ( سفارش تا سقف 5 کیلو گرم)

2- تیپاکس : 24 ساعت کاری برای مسیرهای نزدیک و 72 ساعت کاری برای مسیرهای دور

طبق شرایط شرکت تیپاکس، در صورتیکه تحویل گیرنده در دو مراجعه به محل و یا تماس با ایشان جوابگو نبوده و یا کالا تحویل نگردد، کالا به مبدا عودت داده خواهد شد و هزینه ی دو طرفه از ارسال کننده دریافت می شود. لذا شرکت مسئولیتی در قبال این فرایند نداشته و پس از عودت کالا به یونکس هماهنگی مجدد با خریدار صورت گرفته و خریدار موظف به پرداخت هزینه های ارسال و هرینه ی عودت کالا می باشد.

پس از پرداخت هزینه ها، کالا مجددا برای خریدار ارسال خواهد شد.  لازم به ذکر است چنانچه خریدار حاضر به پرداخت هزینه ها نبوده، هزینه های ذکر شده از مبلغ پرداختی ایشان کسر و باقیمانده به حساب ایشان واریز می گردد.

4- باربری، اتوبوس های بین شهری و سایر روش ها : 24 ساعت به غیر از شرایط خاص آب و هوایی و شرایط غیرمنتظره.


هزینه ی حمل کالا تا مرکز مربوطه به عهده ی مشتری می باشد.

5- ارسال از طریق پیک تنها برای شهر تهران فعال بوده و هزینه آن به عهده ی مشتری می باشد.

6- روش انتخابی یونکس: با توجه به اینکه امکان ارسال برخی کالاها بوسیله ی پست امکانپذیر نبوده و یا در برخی از شهرها امکان ارسال بوسیله ی تیپاکس، باربری و یا … وجود ندارد، “روش انتخابی یونکس”  تعیین شده که با انتخاب آن، مشتری این اجازه را می دهد تا یونکس با هر روشی که امکان داشته باشد سفارش را ارسال کند. با انتخاب این گزینه مشتری حق اعتراض را از خود سلب می نماید.

لازم به یادآوری ست در صورت مغایرت در هزینه ها به صورت تلفنی هماهنگی های لازم انجام خواهد شد و ما به التفاوت اخذ می گردد.

لازم به ذکر است تمامی کالاها قبل از تحویل به شرکت های واسط (شرکت پست، تیپاکس، پیک ها، باربری ها، پایانه های اتوبوس رانی و …) توسط واحد کنترل کیفیت بررسی و از نظر سلامت فیزیکی و سایر موارد تایید می گردد،  همچنین زمان تحویل به شرکت های واسط مجددا کنترل و تحویل می گردد. 

لذا خواهشمند است زمان تحویل کالا را بررسی نموده و بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن بوده و مسئولیتی به عهده ی یونکس نمی باشد.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.