خرید عمده کفش کار - فروش عمده کفش کار

مشتریان سازمانی جایگاه ویژه ای را در سازمان فروش یونکس دارند لذا تجهیزات ایمنی یونکس برای خرید عمده کفش کار برای کارخانجات و سازمان ها  خط جداگانه ای در نظر گرفته و برنامه  ویژه ای جهت پیگیری این سفارشات دارد. یونکس جهت فروش عمده کفش کار، شرایطی برای کارشناسان فروش خود به صورت  offline ایجاد نموده تا با پاسخگوئی به نیازهای بازار و کارخانجات در خرید کفش کار، خود را جزء شایسته ترین ها در کشور قرار دهیم.

روال خرید عمده کفش کار

یونکس مشتری محورترین شرکت درزمینه تجهیزات ایمنی در ایران می باشد که با فروش عمده کفش کار شرایطی سهل برای مشتریان خود بوجود آورده که پس از ارسال نمونه کفش کار و تاییدیه سازمان و نسبت به تعداد سفارش داده شده، زمان تحویل سفارش تعیین و به مشتریان عزیز اطلاع داده می شود.
همچنین این امکان وجود دارد که مشتریان خرید عمده تصویر کفش کار درخواستی خود را برای بررسی ارسال کرده تا ظرف ۲۴ ساعت زمان تحویل و قیمت آن اعلام گردد.

یونکس در راستای پاسخگویی به نیازهای بازار و تامین نیاز سازمان ها با ایجاد دپارتمان فروش سازمانی، در زمان مشخص نیاز‌های سازمان را بررسی و نیاز سنجی کرده و شرایط ویژه و تسهیلات خاص برای این گروه از مشتریان خود قائل می شود.‌

 قیمت مناسب، دسترسی آسان و ارسال به موقع امکاناتی است که فروشگاه اینترنتی یونکس در جهت افزایش رضایت مندی مشتریان سازمانی خود فراهم نموده است.

 

برخی از مشتریان ما

برای ثبت درخواست، لطفا فرم زیر را تکمیل تا در اولین فرصت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.